Nieuws

{"tabBasic":{"type":"items","title":"Nieuws","urlProtocol":"http://","useUpdatesFilter":false,"itemType":"65","documentsDisplayType":"folders","twitterType":"username","listIcon":"icon-doc-text","topn":"3","orderBy":"contentPage_dateVisible DESC","showAvatar":true,"showUserName":true,"filterRetweets":false,"targetBlank":true,"personaliseItems":false,"followingOnly":false,"autoHide":false,"showOnlyFollowedUsers":false,"showOnlyFollowingUsers":false,"autoRefresh":false},"pageFilter":{"usePageFilter":true,"pages":"187663"},"layout":{"template":"carousel","showDescription":true,"showDescriptionInList":false,"showEventDescription":false,"showEventImage":false,"showAuthor":false,"showUpdater":false,"showMore":true,"showUserOccupation":false,"showUserExpertise":false,"showUserOrganization":false,"showDate":true,"dateType":"classic","showImages":false,"carouselCount":"1","carouselShowImages":true,"carouselSlideshow":false,"carouselAutoPlay":false,"carouselDelay":"4000"},"options":{"showAge":false,"showPastItems":true,"showItemsPer":"month"}}

 

 

MIRT-verkenning A1-A30 (afgerond)

Minister Van Nieuwenhuizen van Infrastructuur en Waterstaat heeft op maandag 22 februari Sober+ vastgesteld als voorkeursalternatief voor de A1-A30 Barneveld. De MIRT-verkenning is hiermee afgerond. Het voorkeursalternatief is het vertrekpunt voor de volgende fase, de planuitwerking.  Het ministerie geeft voor de planuitwerking het stokje door aan Rijkswaterstaat. Vanaf 1 juli gaat deze website uit de lucht en is informatie over het project te vinden op Vernieuwen aansluiting A1-A30 | Rijkswaterstaat

 

Doelstelling verkenning

Om de doorstroming van de A1-A30 te verbeteren heeft de minister van Infrastructuur en Waterstaat in 2019 opdracht gegeven een onderzoek naar oplossingen te starten: de MIRT-verkenning. MIRT staat voor Meerjarenprogramma Infrastructuur, Ruimte en Transport. Dit onderzoek is uitgevoerd in samenwerking met de provincie Gelderland, de gemeente Barneveld en Regio Foodvalley.

Doelstelling van de verkenning A1-A30 was tot een oplossingsrichting te komen waarin de verkeersdoorstroming en verkeersveiligheid worden verbeterd op de A1 tussen de aansluitingen Barneveld (15) en Voorthuizen (16) en op de aansluiting A1-A30 zelf.

Cookie-instellingen
Cookie-instellingen sluiten

Cookie-instellingen wijzigen

Deze website maakt gebruik van cookies. Cookies worden onder andere gebruikt voor het bijhouden van statistieken, het opslaan van voorkeuren, het optimaliseren van deze website, de integratie van social media en marketingdoeleinden. Lees meer over cookies en jouw privacy in ons cookieverklaring. Wij gebruiken de hieronder genoemde soorten cookies.


Deze cookies gebruiken we om de basisfuncties van deze website te kunnen laten draaien en om inzicht te krijgen in het gebruik. Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens. Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en worden daarom altijd geplaatst.

Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.

Indien u deze toestaat, worden deze cookies gebruikt door aanbieders van externe content die op deze website kan worden getoond. In sommige gevallen gaat het daarbij om marketing- en/of tracking cookies, die het gedrag van bezoekers vastleggen en op basis daarvan gepersonaliseerde advertenties tonen op andere websites.